Diesel na GAZ

„Solaris Diesel” – system dodatkowego zasilania silników wysokoprężnych gazem LPG.

Solaris Diesel jest najbardziej zaawansowanym uniwersalnym Sekwencyjnym Systemem Wtrysku Gazu obecnie dostępnym na rynku. Zasada działania systemu polega na zastosowaniu zaawansowanego sterownika gazu który steruje wtryskiwaczami gazu na podstawie informacji uzyskanych z obciążenia, prędkości obrotowej wału korbowego, temperatury w układzie wydechowym. Rozwiązanie to umożliwia zaadaptowanie każdego silnika Diesla z turbo i bez doładowania, jak i również z elektronicznie sterowanym pedałem gazu.

System dedykowany do aut dostawczych, ciężarowych i maszyn z silnikami wysokoprężnymi.

 

Zalety stosowania Solaris Diesel:

- szacowana oszczędność od 10% do 25% obniżenia kosztów eksploatacji pojazdu

- brak konieczności modyfikacji silnika dzięki czemu system jest uniwersalny

- zwiększenie mocy i momentu obrotowego o 20% – 30%

- znaczne wyciszenie i bardziej elastyczna praca silnika

- zwiększenie żywotności podzespołów w układzie zasilania diesla, szczególnie w systemach Common Rail

- po zastosowaniu systemu LPG około 95 % paliwa ulega dopaleniu, dodatkowo zmniejsza się udział tlenku węgla CO, węglowodoru HC, i cząsteczek stałych (sadza itp.) jako składników toksycznych w procesie spalania.

Dzięki systemowi “Solaris Diesel” możesz:

  • obniżyć koszty o 10-30%
  • zwiększyć moc aż do 30%

 

GALERIA GAZO-DIESLA:

1. Przykładowe montaże: VOLVO FH12, SCANIA 580 (patelnia), DAF 95.480, MERCEDESE SPRINTER 2.2 CDi, RENAULT MASTER :